Sodobno opremljeni apartmaji na mirni lokaciji blizu morja.
Namestitvene enotePrednostni čas prihoda najkasneje do 10.00. Prednostni čas odhoda najkasneje do 9:00. Plačilo v gotovini ob prihodu v apartma.
Turistična taksa je vključena v ceno.Imam samo pohvale za njihovo prijaznost in storitev. Tako toplo so nas sprejeli in nam pomagali z našo prtljago. Apartma je osupljiv z najlepšim pogledom na morje in vsako minuto smo občudovali ta pogled na morje. Pomagali so nam celo, ko smo imeli težave z avtom. Če želite resnično uživati na počitnicah in imeti najboljšo postrežbo doslej ter spoznati najlepše gostitelje vseh časov, vam priporočam, da pridete sem, ker mi zagotovo pridemo.
Z navdušenjem nad hitrostjo odziva in prijaznostjo, na največje razočaranje. 10 dni pred prihodom v apartma mi gospa skupaj s potrditvijo rezervacije pošlje odgovor na moje povpraševanje za dogovor o točnem terminu prihoda v apartma, da mora mojo rezervacijo preklicati, ker je ta apartma že oddan v četrti mesec in da je zdaj preverila, da je prišlo do napake. Moje vprašanje je: če se ukvarjate z oddajanjem stanovanja, kako se vam lahko zgodi takšna napaka v komunikaciji in razpoložljivosti lastnega stanovanja, ob tem, da ne poročate, kaj se je zgodilo, ampak čakate zadnjih 10. dnevi, ko se morate le strinjati z vstopom v stanovanje? Upam, da se moja situacija ne bo nikoli več nikomur ponovila in da zaradi iste ne bodo drugi ostali brez letnega dopusta, na katerega čakamo celo leto! Datum, ki naj bi bil od 31.07 do 06.08. Lp
Spoštovani, žal nam je, da ste razočarani nad našo storitvijo. V 30 letih oddajanja še nismo naleteli na negativen komentar, ampak samo pohvale za storitev in prijaznost. Datumi so se namreč zaradi službenih poti in napake v evidenci prekrivali. Ko smo opazili napako, smo vas o tem obvestili, medtem ko se vam je drugi najemodajalec morda zlagal in rekel, da je počila cev, ali pa bi vas, nasprotno, pustil, da pridete na dopust in si na licu mesta ogledate situacijo. Ker vam ob rezervaciji niso zaračunali akontacije in niste bili finančno oškodovani ter ste bili o napaki obveščeni 10 dni prej (ko še vedno najdete kar nekaj prostih apartmajev), menimo, da niste bili oškodovani. v obsegu, ki ga navajate, ker čeprav nismo dolžni poskušati najti namestitve in smo vam ponudili zamenjavo v novem terminu, ki se od vašega razlikuje za 3 dni, s čimer pa se niste strinjali. Kličete nas kot najemnike po naročilu in ne smemo omenjati, da so 3 gostje dan pred prihodom že odpovedali rezervacijo in jim nismo zaračunali akontacije, ker verjamemo ljudem na besedo, ko pravijo, da je bilo nenadne zdravstvene težave itd. Žal nam je, da je prišlo do tega, vendar vam nismo lagali, kot so morda drugi. Pravočasno ste bili obveščeni in ponudili smo vam tudi alternativno rešitev, ki je nismo bili dolžni ponuditi, vendar smo vam kot ljudje želeli pomagati, ker je šlo za napako v evidenci. Namestitev v tem terminu še iščemo in če jo najdemo, vas bomo pravočasno obvestili, čeprav smo vam eno rešitev že ponudili. Lp