Turistična taksa je vključena v ceno.
Enak primer kot v prejšnjem komentarju. Popokajo cevi, komunikacija pa poteka le prek elektronske pošte. Nikoli ni vrnil celotnega zneska predujma. Vidim, da oddaja več stanovanj. Dotičnega gospoda sem prijavila na to stran, vendar kolikor vidim se še oglaša na tej strani.
Z gostiteljem sva se vsaj teden dni vnaprej preko elektronske pošte dogovorila, da naju bo 18 ur pred prihodom obvestil, da so mu v stanovanju popokale cevi. Povrhu upajo, da nam lahko najamejo še kakšno stanovanje, ki pa je dražje. Mislim, da je to nesramno, če se zgodi nesreča, ni naš problem, da jo oskrbimo, on je dolžan zagotoviti namestitev. Poleg tega, če ima v ponudbi še eno stanovanje, ki je dražje, to pomeni, da ima prazno mesto, da bi nam ga dal za isto ceno in zaslužil, ga pusti prazno. Obljubil je, da pokliče naslednji dan, ko bo ocenil situacijo s "cevmi" (iskreno dvomim, da se je zgodilo isto, mislim, da je samo požrešen po denarju), vendar se ni nikoli oglasil. Iz prikolice nisem vzel dražjega in koncu nisva prespali pri njem, upa, da bodo ljudje glasovali z denarnico ne nasedajo umazanim trikom voditelja.